Jag är inte elak :(

men hallå, jag har bara taskiga läsare :(
Ingen ville hjälpa mig , den som inte ville hjälpa mig tyckte ja kunde lära mig själv, Hallå?
Jag hoppade lixom av skolan för jag va så osmart, hur ska jag då kunna lära mig photoshop och grejer ? :(
Snällaråå?
Idag är jag lite sur, Är marknad här imorgon, springer runt massa somalier , Precis som våra svenska barn på julafton ungefär...
Men nu ska jag dricka kaffe sen ut och gå med hundarna :) , Mysigt va ? våran lilla tjej har blivit så stor , tråkigt!

Men snälla , hjälp mig med header någon?
Ni kan få en länk av mina 100 unika läsare om dagen ;) haha skojar!



Så här känner jag mig nu , typ!

Pussy

Kommentarer
Postat av: josefine

Välkommen in och gissa kändisen :) Någon eller några kommer att länkas, kanske är det din tur? :)

2010-09-09 @ 17:51:12
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0