godmorgon

Godmorgon :)
Nu har jag precis kommit hem till mamma , hon behövde lite hjälp:)
Så nu sitter vi och dricker kaffe och jag ska snart ut och gå med hunden en sväng..
jag bor ju i lägenhet max 100m från mama :) Skönt att man har så lite bit hem till sitt riktiga " hem " ..
så mitt emellan oss är marknaden, Men nu  när ja gick förbi såg ja typ bara några indian stånd, typiskt sådanna att vara ute och sälja såhär tidigt , idioter.

Påtal om saken , Snart är det ju röst-time , Men ni kanske inte är 20 och får rösta som läser min blogg?
Men struntsamma , Vilket parti skulle/ska ni rösta på?



Kissssssssssies :*

Kommentarer
Postat av: Linda Olofsson

god mitt på dagen :)

2010-09-10 @ 13:32:56
URL: http://duimittliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

20, man behöver ju bara vara 18 :P

2010-09-21 @ 19:20:03
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-20 @ 07:57:01
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0