bögdag

Idag har jag spelat poker hela dagen typ, Och så har jag och sara varit och storhandlat , och jag ska aldrig mer gå in i matbutiker med den tjejen alltså, Skjut mig :)
haha men hon är söt ändå!
Sen så som sagt , spelat poker och kollat teve och varit ute och spelat fotboll med freja i rinken.
tog lite bilder på vovvarna med eftersom så många säger att dom är så fina , Dock jävligt jobbiga med..





Bigbooy!



Freja ville inte va med på bild idag..



Inte jag heller egentligen men de bara blev så!

godnatt , Pussies

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

Kommenterar aldrig bloggar men måste göra ett undantag. Det finns ingen läsare som kommenterar lika kvickt och ofta som du.



Vad jag än skriver så är du ALLTID där och ska yttra dig. Jättekul, tack för att du är mitt största fan :D Ta hand om dig.

2010-09-14 @ 17:15:33
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0