Blev full, vek ut mig i slitz...

jaojaojaowewewe , nu ska jag snart tatuera lite , gött , längesen jag gjorde något snyggt sisst ;)
hähä, Har nyss vaknat typ, dricker lite kaffe och lirarar poker , heavy veight baby! AMIR

Vad ska mina söta bloggläsare göra idag?
Klippte nyss någon bild med webcamen, fyfan va sääx..
Men nu ska jag snart äta om maten är klar någon jävla gång.. :(
Annars kanske man ska gå till bodegan? hähähä



hungrig ja är.. :)



Så pigg var jag kl 03 inatt när jag lagade mat :)

Kommer snart upp nya bilder på mina kamphundar...

Kommentarer
Postat av: Linda Olofsson

Ge mig katten.. ge mig.. NUNUNU!! :P

2010-09-22 @ 20:05:50
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0