Underbara fredag :) HVBLÅÅÅÅ

Hejsan =)
Nu har sara åkt , och jag har hjälpt " styv pappa " att byta till sommardäck , vilken händig grabb jag är :) moho, Madre och L har varit och handlat MASSOR med mat, gött :) nu snart ska jag hoppa in i duschen, sen Raka mitt hår på sidorna sen åka köpa lite vin , vet inte vilket det blir , någr förslag på vitt vin? INTE RÖTT :)
haha , sen blir det självklart att se hv71 spela sönder timrå :) Sen blir det localclub , det kommer en artist dit ikväll :) The local club höhö , suger men ändå :)
Imorgon kommer jag bara göra en uppdatering, pågrund av upptagen hela dagen med annat, skoj va?=)
Jaja nu måste jag rappapå , en bild på mig och underbara syster dotter <3
Ha en trevlig kväll , FEST=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0