Snabba cash :)

hejsan igen :) Nu har jag och king precis kollat på snabba cash, Tyckte den vart sådär? Men iofs så tittade ja på den med sjukt dåligt ljud , så man hörde knappt va dom sa! annars var filmen hyffsad, men slutet kunde dock oxå vart bättre? , jaja , iaf nu har jag vinkat av mamma till jobbet , Så hon kommer imorgon :) , Ser fram något så grymmt mot helgen , =) Kommer bli galet :) jaja , nu ska jag kolla runt lite på nätet, sen så blir det nog att kolla på " 2012 " , är den något att ha ? , gillar verkligen inte att titta på film , men det är skönt att slippa dator lite ibland med, eller hur ? :) haha
Nu kommer det bild på min " lilla " vovve :)

Första bilden Var när jag hämtade honom , då var han jätte liten och jätte söt!
Nu är det 60Kg muskler, Men erkänn han är små söt som stor med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0