Nässjö

Nu ringde jimmy , Han ville att jag skulle hänga med han till nässjö , Så det får jag väl göra :) han skulle göra något , får se om vi går en sväng i deras " centrum " jag tror t.o.m dom har H&M & JC haha , kolla om man hittar något fint :) måste köpa lite nya sol glas ögon / klocka och sånt nu med till våren :) tycker det är jätte fint med klocka :) Jag fyller ju år om ca 20 dagar oxå :) så jag tror ja vet vad jag ska önska mig :) höhö.
Gissa hur gammal jag är / fyller ? :)
bloggar senare igen.
<3

Kommentarer
Postat av: ellen

Tja :)

Skulle du vilja vara skiiit gullig & rösta 5 stjärnor på mig här:

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=j2wNeuRHcrdsuLl95WnmdLC0#bikiniGallery



Om du gör de så länkar jag dig i min blogg om du vill, har jönköpings största blogg. (kolla bloggportalen om du inte tror mig) ^^

pöss!

2010-03-25 @ 23:49:06
URL: http://eswalander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0