haha

godmorgon :)
Jag har nyss vart i stan och övningskört som jag gjort hela veckan :) gick mycket bra, wromwron :)
Nu ska jag ringa rasmus, funderar på att åka in till stan och köpa iphone , för jag tappade ju min i vvik :( suug!
Och ikväll blir det nog poker hos dalle, kamma hem stålar yaa... Sen så får vi se , jag tror sara kommer idag med, Om hon gör de, så skjuter hon mig om jag säger jag ska spela poker, Men de gör inget, jag springer fortare rädd än vad hon gör kåt ;)

Men som sagt , ska nog in till stan , hittade lite mer bilder sen midsommar :)
här kommer några, Puss



Jag och markus, vad gör jag?



Detta är nog den bögigaste bilden som finns på mig, No comment.



Vid havet eller något, efter maten :)


hejdåååååååååååå

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

kul att det går bra med övningskörandet :)

2010-06-30 @ 21:31:05
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-07-01 @ 10:58:57
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0