haha skjut mig..

Okej, kan börja med att sägfa hela denna helgen har varit helt jävla sinnesjuk!
haha , Det var en galen midsommar helg, minst sagt, Inga som va på västervik?
haha , jaja , tappade iallafall min mobil och grejer , och va inne i stan i västervik ochåt och grejade, usch camping livet suger verkligen :) haha Inte min grej at all faktiskt.
Idag har jag varit i stan och övningskört, Och sovit och spelat poker och lekt med markus, och nu sitter jag här igen och spelar poker :)
Som sagt har ingen mobil längre men ska nog åka in till stan i veckan och köpa ny mobil, Ska ju köra mån tis ons tors så jag hinner nog med det, Någon som har iphone? Är den verkligen så bra? eller ska ja vänta på 4an ?

lite bilder sen helgen.. och jag brände mig, bilder på det med , som sagt ;) haha



Ont gör det..



jag :) usch! sliten..



Louise :)



Förfest så teven åkte ut..



.

Hoppas ni hade en bra midsommar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0