haha

haha seriöst, vädret är helt sjukt, Nästan för varmt ibland , Men hej på er!

Nu har jag inte uppdaterat för ni vte ju vad jag gör påå helgerna , typ fest :) mohaha ..
Fredags var vi hos tommy och grillade , mycket trevligt var det. Sen gick vi hem till hans syster, och satt där ett tag ;) sen hem och sova..
lördagen va soft, satt hos markus, tog de lungt med lite öl med sara och markus, sen åkte vi till tenhult till någon stuga , riktigt soft, sen åkte vi hem för alle hämtade oss, TACK!

Men nu ska jag laga lite mat, Man kan ju inte dricka öl utan mat ;) haha skål!




Gammal bild på mig och king :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jävla fin hund du har ;)

Lik min förra, Rocko....

2010-09-10 @ 18:13:44
URL: http://ceciliadarling.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0