Dead girls dont say no!

haha fett kass uppdatering ya!

Tjopp hopp N*ger snopp!

Inte uppdaterat på länge, har mina skäl haha..

Idag Har jag varit på arebtsIntervju, Har precis märkt att det inte går leva på soc bidrag HÄHÄHÄHÄ, Ni jobbar för lite så börja jobba mer så ja får med income lixom! hajjru?

Nu sitter jag och lirar poker och så lär det förbli..

Tagit lite nya bilder med camen!







Helvete vad snygg jag är :)

Väntar på rasmus ska ringa , åka och äta lite Pizza och system bolaget , nu blir de fest 3 dagar i rad :)

WAR AND PEACE MTF


Kommentarer
Postat av: keysan

vart är du snyggare än krilleboi och vart är du biffigare än hugo?? :S

2010-08-26 @ 13:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0