Skjut mig?

herregud, vilken dag/natt!
igår fyllde jag ju som sagt år , åkte till bolaget ganska tidigt, runt 11 tror jag , köpte det jag skulle ha till mig och markus och sen så började ja korka upp , blev till att vara hos markus och förfesta lite, sen hem til johan sen till adde sen johan igen, ville egentligen ut men de va ingen som ville .. :(
jaja nu är jag som sagt bakfull, vaknade första gången vid 10 idag, och var då sketfull fortfarande..
Så jag gick och la mig igen och nu sitter jag här som ett lik.. fuck it!
tog inga bilder igår, helt kasst haha =)
Fick ett jätte fint halsband igår, Mycket bra!



Bild på bella sötnos..

Kommentarer
Postat av: sara<3

Du sa ju nyss att du inte va sketfull ? :P HAHA

2010-04-18 @ 17:14:18
URL: http://fiffisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0