Köpte pizza, gick inte äta :(

Åhh vad trött jag är! Jag har precis legat och kollat på wallander nu , inte speciellt bra men underhållande iaf..
Ja , som sagt, var och köpte mat innan , fick bli en kebabrulle med stark sås , Som ja brukar äta, men eftersom pizza bagarn knappt kan svenska så förstog ju inte han mig ett skit, ja sa när jag ringde och beställde typ jag vill beställa en kebabrulle med mycket sås, och gärna stark som jag brukar, då sa han något som inte ja riktigt hörde/fattade, så sa ja , ja extra sås. skit samma . När jag kom och skulle hämta den så sa han tjaa patrik, hade du beställt stark rulle? jag bara aah det va jag :), då säger han vem ska äta den? då svarade jag självklart att jag skulle äta den själv, då säger han , Nej men patrik, det går inte äta den , då sa ja typ vah? vad menar du?
den är så stark, och så tänkte inte jag mer på det , älskar verkligen stark mat, och är inte känslig, men när jag öppnade rullen och skulle ta ett bett, såg jag att såsen var RÖD färgad, då tänkte ja att han måste babblat om någon extremt stark sås, och ja , tro mig, det gick verkligen inte äta.. så fort jag började äta så blev jag helt genomsvett i hela kroppen, det bara rann :S då är det starkt.. Så där fick jag för jag vart pizza sugen hela dagen!
haha , ägd jag blev, Men nu ska jag sova :)
Puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0