haha suuug

Har precis kommit på att jag faktiskt måste göra ngt åt min kropp , haha , alla min kompisar gymmar som idioter, starka som helvete , och många stora som hus, och lilla jag på 1.73 och 56 kg , haha (: armar är som spaghetti ju.. det suger, kanske lite sent ute för beach 10 men bättre sent än aldrig eller hur ? :)
Och de flesta ja pratat med säger att jag har en perfekt och smidig kropp till att bygga muskler på:)
Skönt att höra från B , som tränat hela sitt liv :)

Så när mamma får pengar , får jag pengar ;) så blir nog ett gymkort på tisdag :) ganska dyrt gym här, för det är nybyggt, 100M från min dörr ;) haha .. kanske till och med lata ja orkar gå dit!
Aja ska inte säga för mycket nu ;) haha!



HAHA patetiska jag =) haha tror ja är stark hahahah (A)



Kommentarer
Postat av: bex

vet du en sak?

IMON E GULDEET I JKPG FUCK DIF BAKIFRÅN!

2010-04-23 @ 19:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0