godmorgon lördag =)

Hejsan :)
Hoppas eran kväll var lika bra som min, satt uppe hos jocke K Patrik A Emma och Zadde , senare så gick dom till puben, då gick jag ner till rasmus istället för e va massa folk där som oxå skulle til puben, men inte riktigt så tidigt.
Så jag gick dit med dom istället, var väl sådär, den där puben är inte mycket för min del.. hehe , sen så tror jag att jag somnade runt halv 5 eller någonting :)
nu är jag vaken och nyduchad iaf, ska platta håret och göra frisyr så att säga, sedan blir det åka iväg och kolla på hockey hos stern, och förhoppningsvis dricka massa whiskey, om HV71 vinner idag, så ska vi de ;) annnars får vi vara nöjda med öl höhö :)
Men hoppas ni har det lika bra som mig , SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0