Godkväll :)

Hejsan alla glada :)
Idag har jag vart sjukt duktig om jag får säga det själv.
Först och främst skickade jag över pengar från pokern, det skulle jag aldrig gjort utan att mamma ville det!
Sen efter det så ÅT jag upp en hel tallrik med mat, Typ aldrig gjort det hemma.
Mamma blev överlycklig, och mamma gör alltid god mat, men äter inte alls mycket.
Sen efter det ringde jag typ 5 kompisar, frågar ifall någon vill hänga med och springa, alla dissa.
Sen efter det fick jag med mig rasmus jimmy och emma och spela fotboll på IP.
Mycket trevlig dag :)
Imorgon blir det förhoppningsvis björnholmen och kolla lite :)
Mysigt!
Dock kommer min mormor och morfar och mina morbröder hit på söndag och ska fira mig.. jobbigt att vakna bakis då, ÖH JA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0