godkväll :)

Hallo (:
Ja , vi kan börja med helgen , Hv tog sm guld , minnet dåligt sen lördags alltså , Åkte till axelborg i nässjö, för det blev lite problem så åkte inte in till jönköping.
men Sen så sov jag hos sara, Och det skulle jag inte gjort!
Men life´s a bitch!
haha , Sen så hela söndagen var jag hemma , kunde inte röra mig knappt, har nog aldrig varit så bakfull i hela mitt liv, :S riktigt illa var det , och jag är inte den som brukar gnälla , men fyyyfaaan!
Uppdaterar senare kanske :)
Såg iaf att jag tagit 2 bilder på mig under perioed pauserna i hockeyn...
Leets see!



Självsäker man blir när man blir full!



Ska håret vara kvar (: ? Hm..

Kommentarer
Postat av: bezie

din mamma.

2010-04-27 @ 22:58:32
URL: http://bezie.blogg.se/
Postat av: sara

De e klart du skulle sovit hos mig , men du skulle vart lite snällare ^^, hahahaha du gnäller alltid ;) LOVE

2010-04-28 @ 12:26:18
URL: http://fiffisara.blogg.se/
Postat av: Elwi

Kan ju du behöva bli som är så jävla ful...har dim morsa klippt dig eller??



2010-05-01 @ 15:57:21
Postat av: A

Faaaaan vad snygg du e ;)

2010-06-19 @ 18:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0