Fest =)

Godmorgon! :)
Nu har jag precis duschat och lite , sitter och planerar kvällen lite, kanske blir brännboll och grillning,roligt va!?
eller kanske något annat , vädret går ju inte lite så mycket på, ganska trisst väder faktiskt.  Och dom där som kollar vädret sa att denna helgen skulle bli jätte fin och varm, blää på dom! tycker odm har mer fel än rätt faktiskt, sköt era jobb bättre, assh0les! Nu ska gå och sätta på lite kaffe till min mamma som ska gå upp , hon gick och la sig vid 12 igen för hon ska jobba natt! :) Jag är nog världens bästa son (: hihi (:

 


Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

Sv: nää, kollar man din "fina" blogg är det uppenbarligen inte ett yrke för någon av oss ;) för övrigt ska jag bli nattklubbs chef. Och du är redan portad :)

2010-04-09 @ 15:01:26
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: ellen & emly

alkohol är ju inte bra. läs och kommentera min blogg

2010-04-11 @ 19:12:00
URL: http://ellemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0